no more mail.. - Reisverslag uit Edmond, Verenigde Staten van estherwulms - WaarBenJij.nu no more mail.. - Reisverslag uit Edmond, Verenigde Staten van estherwulms - WaarBenJij.nu

no more mail..

Door: estherwulms

22 April 2011 | Verenigde Staten, Edmond

Hello everybody! :)

Even een kort berichtje vanuit mijn kant, mijn mailbox gaat namelijk sluiten hier op school en ik kan dus geen kaartjes en pakketjes meer ontvangen, so sad!

Verder gaat het hier nog helemaal prima, vooral druk met school, aangezien volgende week al de laatste week aanbreekt en alles dus nog even met een last minute gehaald moet worden!

Hoe is het leven nog in Nederland?

Liefs!!

• 22 April 2011 - 20:39

Nichtje:

Jej weer een verhaal van Esther! hmm.. dat was wel errug kort.. Ik verwacht volgende week na je deadline wel weer avonturen hè :) Nog even knallen en dan heb je vakantie! Troost je, ik heb ook tentamenweek.. Ga je weer naar NY toe? xxx Moniek

• 24 April 2011 - 13:35

Daphne En Pieter :

Hallo Esther,

Heel veel succes met je laatste week school!!! En geniet van je reis door de U.S.A.

Groetjes.....

• 24 April 2011 - 15:02

Opa En Oma:

Heel veel succes met het behalen van de diverse vakken en nog een fijne vakantie