I'm a filmstar..! - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van estherwulms - WaarBenJij.nu I'm a filmstar..! - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van estherwulms - WaarBenJij.nu

I'm a filmstar..!

Door: estherwulms

Blijf op de hoogte en volg

13 Mei 2011 | Verenigde Staten, Philadelphia

Hello everybody!

Op dit moment ben ik in Philadelphia, na New York en Washington DC al achter me gelaten te hebben zal ik vanavond ook Philadelphia achter me gaan laten om met de bus heel Amerika door te rijden richting San Francisco waar ik komende maandag 16 mei aan zal komen. Het gaat een lange reis worden, maar moet je ook een keer meegemaakt hebben!

New York.
New York was weer ontzettend mooi, we hebben ontzettend veel dingen bezocht, een bus tour en helikopter tour gedaan, AMAZING, New York by night gezien vanuit het empire state building en nog veel meer! Maar daar ga ik nu niet verder op in.

Washington DC.
Maandag middag ben ik met de trein richting Washington DC afgereisd, waar ik de eerste nacht in een hostel heb doorgebracht. Overdag heb ik allerlei monumenten bezocht, zoals: Arlington Cemetery, dit was heel indrukwekkend, Lincoln Memorial, Washington Monument, World War II Memorial en nog veel meer! Die avond was het tijd voor mijn 1ste couch surf experience.. Ik sliep bij 1 jongen en 2 meiden in huis en 's avonds zijn we naar het park gegaan, waar we bocce hebben gespeeld en een aantal biertjes hebben gedronken en daarna zijn we met zijn allen gaan eten, waarna we naar huis zijn gegaan om nog even de basketbal wedstrijd te kijken. De 2de dag in Washington DC heb ik de US Capitol en een aantal museums bezocht, waarna ik 's avonds weer de trein heb gepakt om richting Philadelphia af te reizen.

Philadelphia.
De 3de bestemming was Philadelphia waar ik vooral historische dingen heb bezocht, zoals Liberty Bell en Independance hall, verder ben ik nog naar City hall, reading terminal market en Italian market, enige outdoor markt in Philadelphia, geweest. Terminal reading market is een super groot gebouw waar allemaal eettentjes, fruitkrampjes etc in gelegen zijn, echt inmens groot!

Nu is het na 2 nachten Philadelphia tijd om weer verder te gaan, dit keer naar San Francisco, California waar ik sowieso 4 dagen zal blijven en daarna zien we wel weer verder.. Aangezien ik per bus ga reizen zullen jullie een aantal dagen niets van mij horen, aangezien ik geen internet of iets dergelijks zal hebben.

Het uploaden van foto's duurt ontzettend lang, dus ik zet alleen een aantal foto's op facebook!

XOXO

  • 13 Mei 2011 - 19:56

    :

    Owja en als jullie benieuwd zijn waar de titel op slaat, ik speel in een short film in Philadelphia, best lachen, heb alleen geen idee waar de film over gaat, maar krijg hem thuisgestuurd, dus dan kom ik er vanzelf achter! ;)

  • 14 Mei 2011 - 05:34

    Sanne :

    Heee Esther!!!!

    Wat leuk allemaal..
    Ik hoorde van Henry dat het super leuk was geweest in New York en dat het zeker de moeite waard is geweest om er naar toe te gaan.. Zo te lezen bevalt het reizen je wel!! Gelukkig maar.. Ik wens je nog heel veel plezier in the U.S.A en over een dikke maand zien we je weer terug!! Ben benieuwd naar je volgende verslag van je reis..

    Meiss, Have fun & Take care!!!
    xx Sanne

  • 15 Mei 2011 - 10:48

    Fleur:

    Haha Esther, ik vroeg me inderdaad al af waar die titel vanaf kwam! Wat vet man, die film wil ik zeeeeeker zien!

    Tot Celke 9!

    xx

  • 18 Mei 2011 - 13:23

    Jasper:

    Klinkt goed!! Geniet er nog van want voor je het weet ben je weer terug. Gr jasper

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Philadelphia

Minor Amerika

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Acclimatiseren!

28 Mei 2011

California my love..!

13 Mei 2011

I'm a filmstar..!

07 Mei 2011

It's over and it starts at the same time..

22 April 2011

no more mail..

Actief sinds 29 Dec. 2010
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 11809

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 17 Juni 2011

Minor Amerika

Landen bezocht: