It's over and it starts at the same time.. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van estherwulms - WaarBenJij.nu It's over and it starts at the same time.. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van estherwulms - WaarBenJij.nu

It's over and it starts at the same time..

Door: estherwulms

Blijf op de hoogte en volg

07 Mei 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Even een laatste verslagje voordat ik tot over mijn oren in mijn nieuwe avontuur zit! ;)

De laatste weken in Edmond waren ontzettend zwaar, maar super leuk tegelijk. Ik heb mijn IMC course en Engels lessen allemaal voldoende afgerond en kon dus met een gerust hard me klaar gaan maken voor een nieuw avontuur. Maar voordat ik aan dit avontuur kon beginnen stond de laatste week letterlijk in het teken van feesten. Het begon vrijdags met een groot afscheidsfeest voor the Dutch people, it was legit en foto's hebben jullie misschien wel al een aantal gezien op facebook. Het mooiste van dit feest was dat mensen er na 5 dagen nog steeds over aan het praten waren, en misschien nu nog wel.. Verder ben ik afgelopen week veel met vrienden gaan doen, zoals naar de film, spelletjes en kleine feestjes, om toch al een soort van afscheid te nemen. Dat afscheid nemen viel me het zwaarst! Ik had nooit gedacht dat ik me hier zo thuis zou voelen en het was dus extra hard om van iedereen afscheid te nemen, vooral als je je realiseert dat je de meeste van hen waarschijnlijk echt nooit meer terug gaat zien.

Na van iedereen afscheid genomen te hebben ben ik vanochtend (vrijdag) om 3am naar het vliegveld gebracht om daar aan mijn nieuwe avontuur te beginnen! Eerst zal de trip naar New York gaan, waar mij een aangename verrassing stond te wachtten, mama was namelijk mee gekomen naar New York, super cool! Op de vraag waar ik na New York naartoe ga zou ik willen zeggen, laat je verrassen, dat doe ik namelijk ook!

Heel veel liefs!

  • 07 Mei 2011 - 08:31

    Sarah:

    Hee Esther,
    Gek he, dat je in een paar maanden een heel nieuw leven op kunt bouwen.. Wat je nu helaas weer achter je moet laten ja.
    Wat leuk dat je mama er ineens is! Veel plezier nog in NY en met wat je daarna gaat doen!
    xx

  • 08 Mei 2011 - 18:29

    Moniek Wulms:

    Hi crazy girl,

    Afscheid nemen is verschrikkelijk, maar je weet maar nooit wie je nog gaat tegenkomen ooit en met wie je goed contact gaat houden! Geeft alleen maar aan dat je dus een te gekke tijd hebt gehad, heerlijk toch. Maar tis nog niet voorbij.. :) Enjoy!!

  • 11 Mei 2011 - 11:17

    Moniek :

    Esss! Geniet dr nog mer ffe flink van!
    ut afscheid is inderdaad neet leuk, mer einmaal terug in nederland stiet eederein dich weer super enthousiast op te wachten..de wirst dus neet zoe mer vergeaten! Vur desse t wets bisse ewer thoes!

    XX


  • 11 Mei 2011 - 17:28

    Fleur:

    Esther!

    Geloof meteen dat het afscheid nemen je zwaar is gevallen. Je bent met die personen toch een aantal maanden elke dag omgegaan en hierdoor bouw je weer wat op he..! Maar Esther, look at the bright side.. Een nieuw avontuur komt weer op je af en de ervaring en herinneringen blijven je altijd bij! Take care and enjoy! xx Fleur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Minor Amerika

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Acclimatiseren!

28 Mei 2011

California my love..!

13 Mei 2011

I'm a filmstar..!

07 Mei 2011

It's over and it starts at the same time..

22 April 2011

no more mail..

Actief sinds 29 Dec. 2010
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 11808

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 17 Juni 2011

Minor Amerika

Landen bezocht: